Familien tager en sidste udflugt inden lillebror kommer. Danjal føler sig udeladt, da Jocke og Chrille finder hinanden på rutsjebanerne. Jocke har en idé om, at han skal have 10 millioner visninger på TikTok, men er det det værd?