Den nye eks har skabt splid mellem Rikke og Ole, for Rikke er sur på Ole, fordi han ikke længere giver hende nok opmærksomhed efter, at Andrea er ankommet. Ole og Andrea tager på date, og Rikke prøver straks at gøre Ole jaloux.