To Infinity and Back
Da Claire Throssell møder Darren Sykes, mener hun, at hendes kommende mands overvældende omsorg er tegn på ægte kærlighed. Hun kan ikke se, at Darren er ude for at kontrollere hende, og hvis han ikke får sin vilje, vil hævnen, han tager, være forfærdelig.