Bugs Weekly
Eric Andre er tilbage! Lil Nas X og Karrueche Tran tager plads i stolen. Denzel Curry får ordnet tænder. En jødisk skadedyrsbekæmper håber at fange den største flue nogensinde inden helligdagene. Ranch It Up går ind på boligmarkedet.