Fordi Kenny har fået mere og mere opmærksomhed fra Sports Sesh, beder Guy ham om at tage den lidt med ro. April overtaler Kenny til at begynde i parterapi. Kenny og Stevie planlægger at starte en ny virksomhed, der skal tjene penge på Kennys berømthed.