Den tidligere baseball-pitcher Kenny bliver idrætslærer på sin gamle folkeskole. Mens han hærger skolen med sin dårlige opførsel, planlægger Kenny sit baseball-comeback og forsøger at score sin gymnasieforelskelse, som nu er forlovet med skoleinspektøren.