Tiny Soul Mate
Dr. Jeff hjælper 40 miniature Australian shepherds, der er reddet fra en hvalpefabrik, og dyrlægen Christine har brug for dr. Jeffs hjælp, da hendes chihuahua har svært ved at gå.