Cozy Sophisticated
Chelsea og Cole renoverer for en lokal ejendomsmægler. De vil forvandle traditionelle opholdsrum til et åbent drømmekøkken, mens spisestuen ofres til fordel for nyt indgangsparti og spisekammer.