Nostalgia Patrol
Da Doom Patrol samler sig under det nye lederskab, får Rita en mærkelig invitation. I Keeg og Kays fravær føler Larry og Jane sig ubrugelige, og Vic forsøger at få forbindelse til sine gamle venner.