Alicia
Juryen, som skal afgøre Dolores’ fremtid, påvirkes af mediernes dækning af sagen. Da ofrets mor peger på tiltalte, udvikler retssagen sig til en parade af vidner, der støtter anklagemyndighedens påstande.