Prinsen og den drømmende trold, 2. del
Prins Ivandoe må ind i det Underjordiske Trolde Kongerige og finde en hemmelig passage. Imens planlægger den ikke værdsatte Prins Gyldenlok, at stikke af til det ovenpå. Så, i et anderledes musical-scenarie, hjælper de hinanden med at slippe væk.