Prinsen og den syngende buk
Da prins Ivandoe tappert befrier barden Brian, indser han, at han nu hænger på ham. Det ville ikke være så uudholdeligt, hvis ikke Brian hele dagen sang dybt flatterende sange om prins Ivandoes udseende og evner.