Jewel's Boot Is Made for Walking
Ellsworth fortæller Alma, at hans arbejder på hendes lod er nær enden, og at nogle mineskakter skal laves. En gæst afbryder dem: Almas far, Otis Russell. Swearengen og Adams vil af med Yankton-magistraten.