#Riplildicky
"Dave" omhandler den virkelige rapper og komiker Dave Burd, der er bedre kendt under sit kunstnernavn Lil Dicky. En neurotisk mand sidst i tyverne, der lever en forstadstilværelse og er overbevist om, at han vil blive en af de største rappere nogensinde.