Et knusende nederlag
Hawkodile bliver forelsket i dr. Ræv, og begynder at krympe! Han er alt for genert til at fortælle hende (og alle andre) om det, så Dansekat og alle vennerne beslutter sig for at hjælpe Hawkodile med at få lettet hjertet, inden han forsvinder!