Porno Gil
Ved ikke at samle en golfbold op, der faldt ud af en spand båret af en mand med en grim cowboyhat, sætter Larry en bizar række begivenheder i gang, der tvinger han til at deltage i en fest hos en porno-forretningsmand ved navn Gil (Odenkirk).