Josh Groban søger Jonathan og Drews hjælp til at give sin bandkammerat og ven, Mark, en velfortjent renovering. Marks trange garagestudie er ikke tilstrækkeligt for en musiker af hans talent, så Josh overrasker ham med en højteknologisk studieopsætning.