En Brud, en båd og en brølende deadline
Buddy bliver ringet op af en kunde, som har et tilbud, han ikke kan sige nej til – et fotoopslag i Brides Magazine. Ændringer i sidste øjeblik gør det til en kamp at nå deadlinen.