Places We Go When Things Are Uncertain or Too Much
Brené tager livtag med nogle af vores mest ubehagelige følelser – stress, angst, sårbarhed og følelsen af at være overvældet – og kaster lys over, hvordan det at sætte ord på vores følelser hjælper med at tackle dem mere produktivt.