Nothing I Can't Handle By Running Away
George holder Emily og Bernards bryllup. Jonathan tøver med at gøre det forbi med sin nye dame. Ray søger tilflugt i Spencers arme. Jonathan bliver taget som gidsel. Og Ray samler en hær bestående af “Super Ray”-fans.