Spaghetti and Coffee
Nucky blander forretning og nydelse (Billy Kent) i New York og harmes over Gaston Means inkasseringsmetoder. Means er en ”efterforsker” med bånd til Daugherty. På St. Theresa’s chokeres Margaret, da hendes altruisme mødes med modstand.