If I'm Paying These Chili's Prices, You Cannot Taste My Steak!
En førsteårsstuderende må klare sig gennem sin første frokost i kantinen. En motivationstaler opildner en folkemængde. En kvinde prøver en lovende, ny frisørsalon.