Bækkens børn: Gys eller guf i bækken
Det er halloween, og Craig og vennerne er på en vigtig mission! De skal indsamle så meget slik som muligt, for at nulstille deres gæld, men et uhyggeligt genfærd truer med at stjæle alt deres indsamlede slik!