The Intimacy Acceleration
Da vennerne hører om et eksperiment, som går ud på at få deltagerne til at forelske sig, prøver Sheldon og Penny det for sjov. Imens tilbringer Leonard, Amy, Raj og Emily aftenen i et escape room med en zombie.