The Creepy Candy Coating Corollary
Mens Sheldon gør et regnskab op med sin ærkefjende, Wil Wheaton fra "Star Trek: The Next Generation" (i en gæstestjernerolle som sig selv), tigger Wolowitz Leonard om at få Penny til at arrangere en date med en af sine veninder.