The Romance Recalibration
Da Penny føler, at Leonard tager hende for givet, tager hun på spa-weekend med Amy, og Sheldon står tilbage som lidet lovende fredsmægler. Imens prøver Howard og Raj at reparere et knirkende gulvbræt i børneværelset.