Alley-Oops
Spencer får overraskende oplysninger, der får ham til at genoverveje sine prioriteter. Joe overvejer, hvordan han bedst overbringer dårligt nyt til de ansatte ved ASM. Charles sættes atter på sidelinjen af Siefert og tager tingene i egen hånd.