Fly in the Air
Zuazo flygter. Angela ved, at han ikke vil tilgive hende, men forbryderbossen slår igen mod en af deres mænd og beordrer ham myrdet. Daniela dukker op til begravelsen for at fortælle, at der er blevet placeret en bombe.