Episode Twenty-Three: Pigeons.
Den heroiske saga om den lille fugl Wallet, der besidder krigerisk heltemod, men må forlade sit hjem, da ulykkelige forhold indtræder. Han begiver sig til Pigeon Heights, hvor han bliver højre hånd for den nykronede duekonge Phil.