Falling Down
Alene og George Jenkins er det perfekte par, der lever det perfekte liv. Da de adopterer en søn og en datter, lader det til, at familien endelig er komplet. Men i stedet begynder et mørke at spire og det fører til en forfærdelig forbrydelse.