Devils Work, The
Mike og Natalie prøver sig med terapi, og Jovis far udspørger Yara. Stephanie gør Ryan ked af det med forudsigelser fra en clairvoyant. Rebecca bliver jaloux, når Zied får opmærksomhed fra det modsatte køn.