Bye Bye, Beaches!
Aryanna og Sherlon lægger en plan for deres fremtid. Valentine har en stor overraskelse til Carlos. Frankie konfronterer Abby. Daniele beslutter, om hun vil gifte sig med Yohan eller ej.