Drive Me Crazy Like A Roulette Wheel
Larissa har en date med en mystisk mand. I Nigeria får Angela sig en forfærdelig overraskelse på den første dag. Og så tager Colts mor med sin søn til Brasilien, så hun kan møde hans kæreste.