Tårtgeneralen
I 1984 kårer "Rekord-Magazinet" på tv Köping til at være Sveriges kedeligste by. Mens mange bliver lamslået over nyheden, beslutter den nytilflyttede Hasse sig for at vise, at "Stockholms skiderikker" tager fejl ved at lave verdens længste pålægskage.