Sugar Plum Twist
Ballerinaen Natalia kommer hjem til jul og hjælper den unge danserinde Vivíana Serrano, efter hun ikke fik rollen som karamelfeen i Nøddeknækkeren. Nu vil hun have hævn – med et latin twist!