Pig vs Shark
Bahamas berømte svømmende svin kan være i fare. Har tigerhajen fået smag for svinekød?
Bahamas berømte svømmende svin kan være i fare. Nogen mener at den lokale tigerhajbestand har fået smag for svinekød og smovser i dem.