Jackass Shark Week Special
Johnny Knoxville sender Steve-O, Chris Pontius og nye Jackass-besætningsmedlemmer på en Shark Week-mission gennem tiderne. De kaster sig ud i en række hajstunts, der tester deres tapperhed og smertetærskel, mens de sætter almindelige hajmyter på prøve.