Lancaster Skies
Da kaptajn Douglas Millers lillebror dør, overføres han til bombeenheden og skal forberede en farlig mission til Berlin.
Da kaptajn Douglas Millers lillebror dør, overføres han til bombeenheden og skal forberede en farlig mission til Berlin, mens hans mandskab sørger over tabet af deres tidligere kaptajn. Nu må han udvise mod for at forene og forberede dem.