The Kitchen
Da FBI sender deres mafiamænd i fængsel, beslutter tre hjemmegående newyorker-husmødre sig for at fortsætte deres mænds forretninger, og inden længe bliver de 1970’ernes Hell’s Kitchens mest magtfulde mafiosoer.