Goodfellas
Martin Scorsese fremstiller den fascinerende underverden, som New Yorks mafiafamilier færdes i, gennem en skildring af insideren Henry Hill.
Martin Scorsese fremstiller den fascinerende, gådefulde og voldelige underverden, som New Yorks mafiafamilier færdes i, gennem en skildring af insideren Henry Hill, der går fra at være småforbryder til mafiamedlem under Jimmy Conways vejledning.