Fuglene over sundet
"Fuglene Over Sundet" fortæller historien om de danske jøders flugt til Sverige i oktober 1943.
"Fuglene Over Sundet" fortæller historien om de danske jøders flugt til Sverige i oktober 1943. Hvem kan man stole på, når Gestapo og de danske kollaboratører gør alt i deres magt for at hindre folk i at flygte fra landet?