An Education in Murder
En ung forfatters forskning får politiet til at genbesøge en berømt mordsag, der fik Amys kollega i Elmstead dømt.
En ung forfatters forskning får politiet til at genbesøge en berømt mordsag, der fik Amys kollega i Elmstead dømt, så Travis og Amy får en ny chance for at rense professorens navn.