Bad and Blue
When Isaiah Carvalho meets NYPD officer Valerie Cincinelli, he thinks his dreams have come true. He soon learns she’s not only cheating but also hired a hitman to kill him! To arrest her, he must fake his own death in a wild FBI sting operation.