Heinous, Atrocious and Cruel
Diana Duve's life seems idyllic - with close loved ones, a fulfilling nursing career, and a charming boyfriend. Then she suddenly vanishes, and the ensuing investigation unearths shocking revelations of a past riddled with vitriol and violence.