Duck, Duck, Loose
It's a sleepover! Lil' Quacker is going to spend the night over at Jerry's place. Jerry's working double time to keep the fearless duck safe from Tom. When Tyke wants Jerry and Lil' Quacker to sleepover in the doghouse, Spike relents.