Tomz Lemonade/A Tale of Two Lunch Ladies
Tom's lemonade stand blows up following unwanted guidance from his neighbor's PR agency. After rubbing the lunch lady the wrong way, Tom scrambles to make amends and oust her replacement ... his mom.