A Mormon Mom's Mission
Utah mom Jennifer is sent on a journey of despair and discovery in the aftermath of her sister-in-law's mysterious disappearance. Suspicion soon falls on the person Jennifer least expects -- her own brother -- and it's left to her to unearth the truth.