Cheap Dreams (Are Made of This)
Shelley Watson finds inspiration for a cheap wedding venue, which doesn't sit well with Brittney. Tony Clayton ruins Angela and Cierra's girls' night. Rosanna Tran has a tense Mother's Day when her family cuts corners on pampering.