Chaos at the Winery
The restaurant hosts an epic beach party for one of Zach's wealthiest clients, but when Jillian brings home some of the guests, Zach suspends her for breaking his rules. The staff heads to a winery, and Hailey reveals that Sam and Ethan had sex.