Selena + Jordan Andino
New York City-based TV chef and judge Jordan Andino lights up Selena's kitchen with a meal that embodies the unique flavor profile of Filipino cooking: chicken adobo with jasmine rice followed by jackfruit and plantain turon for dessert.